Dlaczego warto skorzystać z naszego szkolenia?
- Dowiesz się, jakie są najnowsze trendy w marketingu na Facebooku
- Nauczysz się, jak w pełni korzystać z narzędzi Facebooka
- Poznasz tajniki tworzenia skutecznych kampanii reklamowych
- Zyskasz umiejętność radzenia sobie z negatywnymi komentarzami na Twojej stronie firmowej
Plan szkolenia:
1. Wprowadzenie
- Trendy mobilne – co wziąć pod uwagę przy tworzeniu treści?
- Zmiany w newsfeedzie – w jaki sposób działają algorytmy Facebooka i jak to wpływa na Twoją stronę firmową?
2. Triki w strategii komunikacji na Facebooku
- Jak zaplanować działania na Twojej stronie?
- Real Time Marketing i marketing wirusowy
- Influencerzy – czy warto z nich skorzystać i jaki to przynosi skutek?
- Live Streaming – co powinieneś wiedzieć o relacjach live?
- Jak poprowadzić wydarzenia i konkursy na Twojej stronie firmowej?
3. Business Manager – wykorzystaj go w 100%
- Jak efektywnie wykorzystać funkcje konta firmowego na Facebooku?
- Dowiedz się więcej o swoich odbiorcach – jak interpretować statystyki?
4. Facebook Ads – jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?
- Menadżer Reklam i Power Editor – wprowadzenie
- Jakie formaty reklamowe są dostępne na Facebooku?
- Piksel Facebooka – jak skutecznie z niego korzystać?
- Jak precyzyjnie określić cel kampanii?
- Traf do odpowiedniej grupy docelowej – tajniki targetowania
- Jak zoptymalizować stawki za kampanię reklamową?
5. Jak radzić sobie z hejtem w Internecie?
- Jak reagować na negatywne komentarze? Jak rozwiązać potencjalną sytuację kryzysową? Jak zgasić realny kryzys?
- Jakie są najważniejsze zasady moderacji konta na Facebooku?
6. Messenger Marketing – bądź bliżej użytkownika
- Jak efektywnie (i kreatywnie) wykorzystać opcję kontaktu z odbiorcami strony firmowej?
- Chatboty – jak powinien być zaprojektowany chatbot? Jakie narzędzia do tego służą?
7. Case studies
- Praca warsztatowa uczestników szkolenia
Kontakt w sprawie szkolenia:
tel. 883 226 220,
procontent@procontent.pl