Procontent Communication – zdobywca nagród w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach Effie Awards, Stevie Awards, Magellan Awards, Spotlight Awards, a także nagród dla najlepszej kampanii społecznej 2013 roku w kategorii budowanie wizerunku marki oraz „Kampania Społeczna Roku 2014” w kategorii kampanie o tematyce zdrowotne, ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu z zakresu tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Temat szkolenia: „Jak przygotować efektywną kampanię społeczną?” Miejsce szkolenia: Centrum Warszawy Termin szkolenia: 17 maja 2016 r. Czas trwania: szkolenie jednodniowe.
- Cel szkolenia:
- Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami tworzenia efektywnych kampanii społecznych. Treści szkolenia będą w głównej mierze omawiane na przykładach istniejących dobrych praktyk z Polski i ze świata.
- Forma szkolenia:
- Szkolenie z tworzenia efektywnych kampanii społecznych o charakterze warsztatowym.
- Zaplanowane są ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy będą mogli wykorzystać wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia.
- Zakres tematyczny szkolenia:
- Wstępne informacje na temat kampanii społecznych: czym są, po co i przez kogo są tworzone, jakie narzędzia są wykorzystywane.
- Dyrektywa 2014/95/UE dotycząca ujawniania informacji niefinansowych (omówienie założeń).
- Benchmarking CSR.
- Audyt i zaangażowanie pracowników w tworzenie działań CSR.
- Matrix strategiczny – karta projektu (omówienie, a następnie wypełnienie karty wspólnie z uczestnikami szkolenia).
- Dobre praktyki: przykłady polskich kampanii społecznych, przykłady kampanii społecznych ze świata.
- Raportowanie CSR (jak dobrze stworzyć raport CSR, prezentacja niezależnych organizacji certyfikujących: Global Reporting Initiative, Greenhouse Gas Protocol, Carbon Disclosure Project, jak stosować Key Performance Indicators).
- Korzyści:
- Dodatkowa przewaga konkurencyjna.
- Prawie wszystkie duże firmy na świecie są już zaangażowane społecznie.
- Duże firmy zaangażowane społecznie wymuszają na mniejszych tego typu działania.
- Zwiększenie lojalności konsumentów i interesariuszy oraz wzrost zaangażowania pracowników.
- Młodzież wchodząca na rynek pracy aktywnie poszukuje firm zaangażowanych społecznie.
- Wzrost zaufania inwestorów.
- Poprawa relacji ze społecznością i władzami lokalnymi.
- Rozwój kultury organizacyjnej firmy.
Kontakt i zapisy:
procontent@procontent.pl