Raport

Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków – badanie opinii publicznej

Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Procontent Communication wynika, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze danego centrum handlowego przez Polaków są: lokalizacja (65 proc.), promocje (62 proc.), a także dostępność ulubionych marek (48 proc.). Co więcej, ponad połowa respondentów (51 proc.) jest przekonanych, że zakaz handlu w niedzielę wpłynie negatywnie na gospodarkę.

W raporcie pt. „Wizerunek Galerii Handlowych”, zbadano jak polskie społeczeństwo ocenia galerie handlowe. Oferta oraz polityka centrów wobec klientów nieustannie dopasowuje się do aktualnych trendów i potrzeb rynkowych. Przeprowadzone badanie pokazuje, że warto inwestować we własne kanały komunikacji oraz działania Public Relations, aby skutecznie docierać z ofertą do potencjalnego klienta i usprawnić przepływ informacji między centrum, a otoczeniem.

Pełna treść raportu: LINK

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/62C
00-061 Warszawa
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 501 162 317

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.