„Cha-Ching” to międzynarodowy program edukacyjny realizowany w naszym kraju przez Prudential w Polsce, Prudence Foundation oraz Fundację „Zwalcz Nudę”. Jego celem jestem celem jest wykształcenie pozytywnych postaw związanych z zarządzaniem finansami u uczniów szkół podstawowych. „Cha-Ching” to grupa kilku animowanych postaci, których historie w zabawny sposób przybliżają dzieciom cztery najważniejsze funkcje pieniędzy:  zarabianie, oszczędzanie, wydawanie i pomaganie. Na bazie filmów powstało 10 gotowych scenariuszy lekcji dla nauczycieli, które uzupełniają zeszyty ćwiczeń dla uczniów oraz gry i aplikacje. Program jest ogólnodostępny i bezpłatny.  Został objęty licznymi patronatami honorowymi, m.in. Rzecznika Praw Dziecka.

Kanały komunikacji: telewizja – stacje regionalne i ogólnopolskie, radio – rozgłośnie regionalne i ogólnopolskie, prasa – tytuły ogólnopolskie i regionalne, Internet.

Działania w ramach kampanii zostały podzielone na następujące etapy:

  • zorganizowano ogólnopolskie badanie opinii Prudential Family Index
  • zaangażowano Darię Widawską w roli ambasadorki kampanii
  • eksperci kampanii: dr Aleksandra Piotrowska, psycholog oraz Wojciech Szeląg, dziennikarz ekonomiczny
  • opracowano szereg materiałów edukacyjnych dotyczących zarabiania, oszczędzania, wydawania oraz  pomagania

Ogólnopolski Program Edukacji Finansowej Dzieci „Cha-Ching„ rozpoczęło ogłoszenie wyników raportu Prudential Family Index na konferencji z udziałem ambasadorki Darii Widawskiej oraz ekspertów dr Aleksandry Piotrowskiej oraz Wojciecha Szeląga. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele kluczowych mediów. Do udziału w Ogólnopolskim Programie Edukacji Finansowej „Cha-Ching” zachęcane są szkoły, nauczyciele, uczniowie.  Zorganizowane zostały edukacyjne pikninki oraz ropowszechniane są gadżety dla dzieci.

Przez czas trwania kampanii wygenerowano 8289 publikacji oraz AVE w wysokości 2 601 235  tys. złotych oraz zasięg w wysokości 7 313 462 osób. Dr Aleksandra Piotrowska oraz ambasadorka Daria Widawska gościły m.in. w Dzień Dobry TVN. Tematyka dotycząca edukacji finansowej dzieci poruszana była w programach ogólnopolskich, prasie opiniotwórczej (m.in. w Gazecie Wyborczej), pismach kobiecych (m.in. Gala), tytułach branżowych, portalach informacyjnych oraz parentingowych (m.in. naszemiasto.pl miastodzieci.pl)  i radiu (m.in. Polskim Radiu, Plus Radio, Esce Rock)

Klient

Prudential

obszar

kampania edukacyjna

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/62C
00-061 Warszawa
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 501 162 317

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.