Agencja Procontent odpowiada za media relations dla sieci szkół Mathriders. Do zadań agencji należy prowadzenie działań w mediach społecznościowych i organizacja lokalnych wydarzeń dla szkół należących do sieci. Agencja prowadzi również promocję ogólnopolskich wydarzeń takich jak: konkursy matematyczne, matematyczne pokoje zagadek, dni otwarte w placówkach Mathriders i działania w centrach handlowych. Agencja zapewnia także pozycjonowanie ekspertów szkół Mathriders w czasie trwania rekrutacji do szkół
, egzaminów gimnazjalnych, maturalnych oraz olimpiad matematycznych.
Dla Mathriders Procontent opracował ogólnopolskie badanie opinii pt. „Czy Polacy lubią matematykę?”.
Efekty medialne w ciągu roku trwania kampanii:
502 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych, w tym:
- materiały zrealizowane w TV
- materiałów zrealizowanych w radiu
- materiałów zrealizowanych w prasie
- materiałów zrealizowanych w Internecie i social mediach
AVE 797 153 zł DOTARCIE 2 908 178 osób