Case Study

Matematyka z Mathriders

Agencja Procontent odpowiada za media relations dla sieci szkół Mathriders. Do zadań agencji należy prowadzenie działań w mediach społecznościowych i organizacja lokalnych wydarzeń dla szkół należących do sieci. Agencja prowadzi również promocję ogólnopolskich wydarzeń takich jak: konkursy matematyczne, matematyczne pokoje zagadek, dni otwarte w placówkach Mathriders i działania w centrach handlowych.  Agencja zapewnia także pozycjonowanie ekspertów szkół Mathriders w czasie trwania rekrutacji do szkół

, egzaminów gimnazjalnych, maturalnych oraz  olimpiad matematycznych.

Dla Mathriders Procontent opracował ogólnopolskie badanie opinii pt. „Czy Polacy lubią matematykę?”.

Efekty medialne w ciągu roku trwania kampanii:

502 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych, w tym:

  • materiały zrealizowane w TV
  • materiałów zrealizowanych w radiu
  • materiałów zrealizowanych w prasie
  • materiałów zrealizowanych w Internecie  i social mediach

AVE 797 153 zł  DOTARCIE 2 908 178 osób

Klient

Mathriders

obszar

kampania edukacyjna

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/62C
00-061 Warszawa
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 501 162 317

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.