Agencja rozpoczęła współpracę od przeprowadzenia audytu wizerunkowego firmy wśród osób związanych z branżą rusztowań oraz dziennikarzy. Na podstawie wyników badania, Procontent opracował strategię komunikacji.
Procontent zrealizował dla spółki Layher działania z zakresu pozycjonowania eksperckiego, komunikacji kryzysowej oraz media relations, których celem był wzrost rozpoznawalności produktów firmy oraz marki Layher na rynku ogólnobudowlanym.
Projekty zrealizowane przez agencję to między innymi:
- organizacja i koordynacja konkursu „Diamentowe Rusztowanie”, skierowanego do profesjonalistów z branży budowlanej
- opracowanie „Kodeksu Dobrych Praktyk” czyli dokumentu mówiącego o zasadach bezpiecznej pracy na wysokościach
- uruchomienie i wdrożenie ogólnopolskiej kampanii „Gmina gotowa na wszystko”, której celem była edukacja samorządowych jednostek gminnych w zakresie planowania skutecznych rozwiązań antykryzysowych
Rezultaty
Efekty osiągnięte w okresie od października 2015 r. do maja 2016 r.:Prawie 500 publikacji w mediach branżowych i ogólnopolskich, co daje łączne dotarcie do blisko 1,5 mln osób oraz AVE prawie 450 000 PLN.
Klient

Layher
obszar
pr