Kongsberg Automotive (KA) to norweski holding, działający na rynku motoryzacyjnym od ponad 50 lat. Fabryka w Pruszkowie została założona w czerwcu 2000 roku i jest częścią dywizji Interior.
Pruszków to jedyny Europejski zakład produkcyjny w obrębie Grupy Kongsberg Automotive, który zajmuje się wytwarzaniem części podwyższających komfort siedzeń samochodowych w dwóch kategoriach: podgrzewania foteli (produkty: wiązki elektryczne, maty grzewcze) oraz Systemów Podparcia i wentylacji siedzeń (produkty: systemy komfortu, systemy masażowe, systemy wentylacji).
Cel Głównym zadaniem, przed jakim stanęła agencja Procontent, było przygotowanie i opracowanie strategii komunikacyjnej dla firmy Kongsberg Automotive Pruszków. W ramach stałej współpracy agencja prowadzi działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, media relations, employer brandingu, CSR oraz komunikacji wewnętrznej.
Dotychczas, Procontent odpowiadał za organizację akcji o charakterze CSR, takich jak: spotkania świąteczne dla dzieci z Towarzystwa Przyjaciół Dzieci czy pikniki sportowe dla społeczności lokalnej. Ponadto agencja zajęła się organizacją i koordynacją eventu z okazji 15-lecia istnienia firmy oraz Dnia Sportu i Zdrowia „GrillówKA”, przeznaczonegodla wszystkich pracowników firmy. W ramach działań employer brandingowych, budujących pozytywny wizerunek pracodawcy, Procontent podjął współpracę z największymi uczelniami technicznymi w Polsce, w ramach której został zorganizowany ogólnopolski konkurs „INNOVATE WITH KONGSBERG AUTOMOTIVE. CHOOSE YOUR AUTOMOTIVE CAREER PATH”. Działania edukacyjne to także powołanie Rady Naukowej, składającej się z 9 przedstawicieli uczelni technicznych, pozyskanie 26 patronatów nad konkursem, organizacja wykładów przedstawicieli firmy na wybranych wydziałach, a także specjalnych plant tour do zakładu w Pruszkowie.
- Przygotowanie i opracowanie strategii komunikacyjnej dla Kongsberg Automotive.
- Media relations.
- Organizacja obchodów 15-lecia istnienia firmy.
- Aktywności CSR: wsparcie lokalnej drużyny piłkarskiej „Znicz Pruszków”, pikniki dla lokalnej społeczności.
- Employer branding (współpraca z 7 uczelniami technicznymi w Polsce, powołanie Rady Naukowej, targi pracy, wydarzenia branżowe).
- Organizacja wydarzeń dla pracowników w ramach komunikacji wewnętrznej (np. udział w Orlen Warsaw Marathon, Runmageddonie, warsztaty z Tomaszem Jacykowem, Program sportowy w Endomondo).
Rezultaty Ekwiwalent reklamowy w okresie od stycznia do października 2016 roku: łączne dotarcie wszystkich publikacji to blisko 4 mln osób i AVE 3,5 mln PLN. 1051 publikacje w mediach regionalnych i ogólnopolskich, w tym: 37 materiałów zrealizowanych w TV, 10 materiałów zrealizowanych w radiu, 39 materiałów zrealizowanych w prasie, 965 materiałów zrealizowanych w Internecie i social mediach.
- Mateusz Kalinowski | Voldius
- Mateusz Kalinowski | Voldius
Klient
