Zadaniem Agencji Było otwarcie nowego zakładu firmy w Brześciu Kujawskim. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele instytucji publicznych, partnerów biznesowych, samorządowcy, a także dziennikarze z mediów motoryzacyjnych, ekonomicznych, regionalnych. W spotkaniu wzięli udział m.in. przedstawiciele władz:
- Departamentu Innowacji Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
- Burmistrz Brześcia Kujawskiego
- Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Promocji Urzędu Miejskiego w Brześciu Kujawskim/Brzeska Strefa Gospodarcza
- Marszałek Województwa Kujawsko-pomorskiego
- Prezydent Miasta Włocławek
Partnerzy:
- Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza
- Panattoni Europe
- Polish Investment&Trade Agency
- Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
oraz przedstawiciele mediów. W ciągu dwóch dni od eventu pojawiły się łącznie 153 publikacje.
- 5 publikacji w telewizji
- 7 publikacji w radio
- 6 publikacji w prasie
- 89 publikacji w internecie
- 46 wzmianki w internecie
Publikacje dotarły do 560 667 osób, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 389 460 zł
Klient
obszar
pr korporacyjny