Case Study

DM Banku BPS S.A.

Procontent prowadził biuro prasowe dla Domu Maklerskiego Banku BPS S.A.

DM Banku BPS S.A. został liderem rynku Catalyst realizując transakcje o wartości blisko 700 mln PLN. Nagroda za najwyższy udział w obrotach na rynku Catalyst pokazuje, jak duże możliwości stwarza inwestorom zainteresowanym segmentem obligacji największy w 2011 roku pośrednik tego rynku wśród brokerów – DM Banku BPS S.A.

Agencja promowała również cykl bezpłatnych spotkań dla inwestorów – „Porozmawiajmy o giełdzie”  z Jackiem Borawskim, analitykiem DM Banku BPS S.A.

Procontent przygotował również materiały informacyjne dla klientów banku i mediów.

Procontent Communication odpowiadał za komunikacyjną oprawę wydarzenia, jakim było nagrodzenie DM Banku BPS S.A. przez GPW za aktywność i osiągnięcia na rynku kapitałowym w 2011 roku.

DM BPS S.A. zdominował rynek Catalyst zgarniając nagrody zarówno za największą liczbę obsłużonych emitentów, jak i za największą aktywność mierzoną poziomem obrotów realizowanych przez inwestorów za pośrednictwem Domu Maklerskiego.

Dodatkowo w ramach współpracy agencja prowadziła biuro prasowe DM Banku BPS oraz odpowiadała za pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach. Realizowane działania objęły także opracowanie nowego projektu graficznego materiałów informacyjnych i promocyjnych Domu Maklerskiego Banku BPS.

Klient

DM Banku BPS S.A.

obszar

pr korporacyjny

kontakt

Dane adresowe

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.