Agencja Procontent Communication prowadząca działania PR dla firmy Boehringer Ingelheim została zwycięzcą międzynarodowego konkursu Stevie Awards. Agencja zdobyła srebro w kategorii healthcare za kampanię Płuca Polski.
Do tegorocznej, 15. już edycji konkursu Stevie Awards Procontent Communication zgłosił kampanię realizowaną od 2015 roku pod nazwą Płuca Polski. Kampania prowadzona jest dla firmy Boehringer Ingelheim. Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest zespół healthcare.
Bardzo cieszymy się, że kampania realizowana przez naszą agencję została wyróżniona w konkursie. Jesteśmy dumni, że została zauważona wśród wielu innych projektów z całego świata. To bardzo ważne wyróżnienie dla nas – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.
Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech programach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business. Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając w ten sposób najlepsze osiągnięcia z branży public relations oraz marketingu.