
Udział w warsztatach jest bezpłatny!
Opis warsztatów
Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? Zapomnij o wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację nie wywołującą odzewu. Podczas naszych warsztatów zostaną przedstawione strategie, jak content marketing może odpowiadać na realne potrzeby ludzi. Pokażemy Ci jak wybrać strategię content marketingu tak, aby była efektywna.
Dlaczego content marketing?
Główna różnica pomiędzy tradycyjnymi akcjami marketingowymi a content marketingiem polega na ich czasie oddziaływania oraz możliwości interakcji z klientem. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, które działają krótko, ponieważ tylko w czasie trwania kampanii i są jednokierunkowe, content marketing przynosi efekty długotrwałe. Dobrze przygotowane treści mogą funkcjonować przez wiele
i przynosić efekty i zyski.
Gwarantujemy – będzie ciekawie!
Dzięki warsztatom poznasz narzędzie do tworzenia atrakcyjnego contentu dla użytkownika. Odpowiednia strategia content marketingowa pozwoli Ci wybrać narzędzia, tak aby były spójne z komunikacją Twojej marki w różnych obszarach. Dzięki niej będziesz mógł dostosować kanały komunikacji do danej grupy docelowej.
Nie jest łatwo stworzyć interesujące treści dla odbiorców. W dobie Internetu przesiąkniętego wiadomościami mogą one łatwo zginąć w gąszczu newsów. Dlatego podpowiemy Ci, w jaki sposób stworzyć treści odpowiadające na potrzeby konkretnego odbiorcy. Coraz częściej marki wykorzystują narzędzia do tworzenia contentu np. infografiki, wideo, zdjęcia, audio. Poradzimy Ci w jaki sposób je realizować, aby wyróżniały się na tle innych. Opowiemy o nowinkach dotyczących narzędzi do dystrybucji treści: email marketingu, Social Media, PR, SEO, Owned Media. Podpowiemy również jakie treści dają największy odzew, jak angażować grupę docelową oraz jak budować społeczność wokół marki. Nie zapomnimy o przykładach i zapoznamy Cię z oryginalnymi i zaskakującymi case studies kampanii z Polski i świata.
Do kogo adresowane są #PR-ranki?
Zapraszamy menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką. Zachęcamy również do udziału właścicieli firm poszukujący nowych środków budowania relacji z klientami oraz wszystkich tych, którzy chcą wziąć udział w dyskusji i podzielić się z nami swoją wiedzą. Jesteśmy otwarci na wasze sugestie i spostrzeżenia.
Agenda
- 8.45-9.00 Poranna kawa/ Networking
- 9.00-9.30 Prezentacja Iwona Kubicz
- 9.30-10.00 Przerwa/ Networking
- 10.00-10.30 Prezentacja Natalia Długosz
- 10.30-11.00 Networking
Miejsce: Galeria Funky. Adres: Plan Zbawiciela 2, Warszawa.
Kim jesteśmy?
Procontent Communication jest zdobywcą nagrody Effie w kategoriach kampanie dotyczące edukacji społecznej i kampanie CSR jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji. Należymy do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR.
Specjalizujemy się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Oferujemy także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji wewnętrznej, public affairs, E-PR oraz CSR. Członkowie naszego zespołu mają wieloletnie doświadczeniew prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego.