Działania komunikacyjne prowadzone przez Procontent Communication dla Polpharmy, Instytutu Oświaty Zdrowotnej oraz Saxo Bank Polska zostały wyróżnione w międzynarodowym konkursie Magellan Awards. Agencja otrzymała trzy nagrody Golden Awards, zdobywając odpowiednio 8, 9 i 10 miejsce w kategorii Top 50 Communications Campaigns of 2013.
W ramach poszczególnych projektów, do zadań agencji należała realizacja działań z zakresu brand building, public affairs oraz corporate PR.
Zdobycie aż trzech Golden Awards jest dla nas dużym wyróżnieniem oraz najlepszym dowodem na skuteczność realizowanych przez naszą agencję projektów. Cieszy nas, że aż trzy z prowadzonych aktualnie projektów znalazło się w pierwszej 10-tce najlepszych kampanii komunikacyjnych 2013 roku – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.
Magellan Awards jest dorocznym konkursem skierowanym do firm z branży public relations oraz marketingu, organizowanym przez amerykańską organizację LACP. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji.