Agencja Procontent Communication razem z Fundacją „Nadzieja dla zdrowia” realizują ogólnopolską kampanię społeczną „Płodna Polka”. Jej celem jest promocja badań „Pakietu kobiecego” diagnozujących płodność kobiety i powalających na świadome planowanie macierzyństwa.
Polki decydują się na pierwszą ciążę w coraz późniejszym wieku. To jeden z głównych powodów wzrostu liczby problemów z poczęciem dziecka. Kobiety nie mają świadomości, że z każdym rokiem szanse na macierzyństwo maleją, a po 33. roku życia zdecydowanie spadają. Kampania „Płodna Polka” ma zwiększyć społeczną świadomość dotyczącą konieczności wykonywania badań diagnozujących gospodarkę hormonalną – powiedział ekspert medyczny kampanii dr Grzegorz Mrugacz z Kliniki Leczenia Niepłodności „Bocian”.
Nasza agencja przeprowadziła już wiele kampanii społecznych, głównie w branży healthcare. Jestem przekonana, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu inicjatywa „Płodna Polka” zakończy się wielkim sukcesem – uważa Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.
Za prowadzenie projektu jest odpowiedzialny zespół kierowany przez Aleksandrę Adrian. Działania w ramach kampanii przewidziane są do końca roku.