Procontent Communication nawiązało współpracę z nowym klientem – Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Prima-Dent. Agencja ma wesprzeć Klinikę w relacjach z mediami oraz pomóc w prowadzeniu kampanii informacyjno-edukacyjnej. której celem jest przełamywanie stresu stomatologicznego i budowanie świadomości Polaków w zakresie dbania o zdrowie jamy ustnej. Podejmowane działania mają kłaść szczególny nacisk na promocję prozdrowotnych zachowań wśród dzieci.
Celem kampanii jest przełamywanie stresu stomatologicznego i budowanie świadomości Polaków w zakresie dbania o zdrowie jamy ustnej. Podejmowane działania będą kłaść szczególny nacisk na promocję prozdrowotnych zachowań wśród dzieci, ponieważ postawy ukształtowane w młodości mają realny wpływ na postępowanie w dorosłym życiu. Według statystyk ponad 53% dzieci w wieku 1-3 lata ma początki próchnicy, a w wieku 18 lat średnio 12 zębów zarażonych próchnicą oraz 4 usunięte. To poważny problem, który wymaga podjęcia odpowiednich działań – uważa dr n. med. specjalista medycyny społecznej lek. dent. Przemysław Uliasz, partner merytoryczny kampanii.
Agencja Procontent Communication posiada bogate portfolio projektów healthcare’owych. Dlatego cieszę się, że Klinika Prima-Dent zdecydowała się nawiązać z nami współpracę. Jestem przekonana, że nasze duże doświadczenie związane z branżą medyczną pomoże Klinice osiągnąć wyznaczone cele – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.