Agencja reklamowa Malum oraz firma PR Procontent Communication wygrały, organizowany przez spółkę Itelo, konkurs ofert na wprowadzenie na rynek nowej kategorii usług premium rate. Nowatorska platforma teleinformatyczna umożliwi ekspertom z wielu dziedzin zarabianie na swojej wiedzy.
Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu proponowanemu przez Itelo, każda osoba poszukująca porady będzie mogła skorzystać z konsultacji eksperckich. Za wysoką jakość świadczonych usług odpowiadać będą doświadczeni eksperci z różnych dziedzin profesjonalnych; m.in.: prawo, finanse, informatyka, medycyna, budownictwo.
Firma Malum odpowiada za opracowanie i wdrożenie dwuetapowej strategii marki. Pierwsza faza projektu skoncentrowana jest na komunikacji skierowanej do ekspertów. Drugi etap zakłada budowę wizerunku wśród potencjalnych klientów serwisu. Kampania zakłada wykorzystanie działań ATL i digital.
Agencja Procontent Communication odpowiada wdrożenie strategii PR kampanii w obu fazach komunikacji.