Raporty

W Polsce nadal kobieta nie może być lepszym szefem

Tylko 16% Polaków uważa, że to kobiety są lepszymi szefami niż mężczyźni. Wśród mężczyzn jeszcze mniej badanych wskazuje na kobietę jako dobrego przełożonego, bo tylko 12%. Co czwarty respondent mówi, że woli mieć szefa mężczyznę, a nie kobietę – tak wynika z raportu pt. „Czy Polak ufa swojemu pracodawcy?” ogłoszonego przez agencję Procontent Communication.
Czytaj więcej

Banki nie zawsze uczciwe?

Ponad połowa respondentów badania „Zaufanie Polaków do banków” zrealizowanego na zlecenie Procontent Communication posiada konto jednocześnie w kilku bankach (60 proc.). Mniej niż połowa ankietowanych uważa, że banki są uczciwe wobec swoich klientów (45 proc.). Ponad połowa badanych deklaruje, że według nich powodem podnoszenia opłat przez banki jest chęć zysku (57 proc.).

Czytaj więcej

Polskie rolnictwo bez szans na arenie międzynarodowej

Posłowie i senatorowie VI kadencji Parlamentu RP najsłabiej ocenili polskie rolnictwo wśród rodzimych sektorów gospodarki mających szansę na sukces na arenie międzynarodowej – wynika z raportu „Parlamentarzyści o wizerunku Polski” opracowanego przez firmę Procontent.

Czytaj więcej

Brakuje serwisów o tematyce zdrowotnej na urządzenia mobilne

Wyniki badania dla najpopularniejszych serwisów i grup serwisów internetowych z kategorii zdrowie i medycyna jednoznacznie wskazują, że największą popularnością cieszą się one wśród internautów pomiędzy 24 a 35 rokiem życia. Są to głównie użytkownicy urządzeń mobilnych. 

Czytaj więcej

Lokalizacja, promocja, marka – czyli co przyciąga polskiego klienta?

Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Procontent Communication wynika, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze danego centrum handlowego przez Polaków są: lokalizacja (65 proc.), promocje (62 proc.), a także dostępność ulubionych marek (48 proc.). Co więcej, ponad połowa respondentów (51 proc.) jest przekonanych, że zakaz handlu w niedzielę wpłynie negatywnie na gospodarkę.

Czytaj więcej

„Internet + Pacjent = Diagnoza?”

Raport z ogólnopolskiego badania opinii publicznej nt. wizerunku polskiej medycyny. Blisko 40 proc. Polaków uważa, że do postawienia prawidłowej diagnozy medycznej potrzeba trzech lub więcej wizyt u lekarza. Jednocześnie, prawie połowa ankietowanych (45 proc.) przyznaje, że próbowała stawiać sobie lub swoim bliskim diagnozę medyczną korzystając z sieci.

Czytaj więcej

Polskie firmy potrzebują wsparcia w kontaktach z Chinami

Prawie 80% przedsiębiorców prowadzących wymianę handlową z Chinami potrzebuje wsparcia ze strony instytucji rządowych lub wyspecjalizowanych firm pośredniczących – wynika z badania przeprowadzonego przez Procontent Communication, BigChina.pl oraz CCEBF.

Czytaj więcej

Dlaczego Polacy zmieniają supermarkety?

Głównymi powodami dla których Polacy decydują się zmienić sklep w którym zazwyczaj robią zakupy są atrakcyjna oferta innego sklepu (50%), podwyżka cen produktów w dotychczasowym punkcie sprzedaży (32%) oraz brak zadowalającej oferty promocyjnej (20%). 

Czytaj więcej

Blisko połowa Polaków leczy się przez Internet

Blisko 40 proc. Polaków uważa, że do postawienia prawidłowej diagnozy medycznej potrzeba  trzech lub więcej wizyt u lekarza. Jednocześnie, prawie połowa ankietowanych (45 proc.) przyznaje, że próbowała stawiać sobie lub swoim bliskim diagnozę medyczną korzystając z sieci. 

Czytaj więcej

Współpraca z Państwem Środka szansą na rozwój polskiej gospodarki

80% polskich przedsiębiorców prowadzących wymianę handlową z Chinami uważa, że współpraca z Państwem Środka jest szansą na rozwój polskiej gospodarki – wynika z badania przeprowadzonego przez Procontent Communication, BigChina.pl oraz CCEBF.

Czytaj więcej