PR-ranki

PR-ranki to nowy projekt warsztatowy dla wszystkich głodnych wiedzy ze świata public relations. Spotkania odbywać się będą rano i trwać ok. 3 godzin. Udział PR-rankach jest bezpłatny. Prezentacje przeplatane będą sesjami networkingowymi, tak aby uczestnicy mogli się zapoznać i wymienić wizytówkami. Zdajemy sobie sprawę, że „bez porannej kawy nie da rady”, więc wraz z innymi słodkościami będzie ona czekać na uczestników.

 

 

Najbliższe spotkanie „PR-randki by PR-ranki” już 14 lutego 2017 roku w Warszawie. Tematem najbliższego walentynkowego spotkania będą kampanie PR dotyczące miłości. Będziemy również rozmawiać o tym, jak pokochać siebie metodą Kaizen, czy miłość w korporacji ma sens, o romansach książkowych i nie tylko oraz o tym, do czego miłość jest nam potrzebna. Naszym gośćmi będą: Anna Robak-Reczek, Starsza Specjalistka ds. Brand PR w dziale Brand PR Polpharmy, Marta Gawrylik, Specjalista ds. Brand PR Polpharma, Aneta Wątor, trener, twórczyni spotkań „Kobieta w biznesie” oraz Agnieszka Lis, pisarka, felietonistka.

Do kogo adresowane są PR-ranki?

Zapraszamy menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką. Zachęcamy również do udziału właścicieli firm poszukujących nowych środków budowania relacji z klientami oraz wszystkich tych, którzy chcą wziąć udział w dyskusji i podzielić się z nami swoją wiedzą. Jesteśmy otwarci na wasze sugestie i spostrzeżenia.

Nasi Goście

Anna Robak-Reczek, Starsza Specjalistka ds. Brand PR w dziale Brand PR Polpharmy


Z wykształcenia – kierownik produkcji filmowej i TV. Po kilku (intensywnych) latach pracy w tym zawodzie całkowicie zmieniła branżę i od 2003 roku związana jest z farmacją i Polpharmą. Od sześciu lat zajmuje się PR produktowym w ramach działu Marketingu Rx, gdzie prowadzi lub współprowadzi kampanie edukacyjne (Seks to zdrowie, Przygotuj się na wstrząs!), akcje specjalne i wydarzenia, dba o relacje z mediami i komunikację wewnętrzną. Jest członkiem redakcji najbardziej cenionego przez farmaceutów miesięcznika branżowego.
Gdy nie pracuje to albo czyta albo pisze.

Marta Gawrylik, Specjalista ds. Brand PR Polpharma


Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat pracowała jako dziennikarz w branży turystycznej. Od ponad 8 lat w branży PR w firmie farmaceutycznej Polpharma, gdzie realizuje projekty, eventy oraz kampanie edukacyjne głównie dla leków Rx, czyli wydawanych na podstawie recepty. Współtworzy wewnętrzny, firmowy magazyn, a także pismo dla farmaceutów „Farmacja Praktyczna”.

Agnieszka Lis, pisarka, felietonistka

Wydała dwie powieści: „Jutro będzie normalnie” oraz „Samotność we dwoje”. Jest autorką cyklu bajek dla dzieci, które wygrały ogólnopolski konkurs „Na Dobrą Powieść”. Systematycznie czyta te bajki dzieciom w zaprzyjaźnionym przedszkolu. Jest laureatką konkursu literackiego na najlepsze kobiece opowiadanie erotyczne. Nagrodzone opowiadanie „Płomień cedru” zostało wydane w antologii „Rozkoszne”. Jej teksty ukazały się w kilku antologiach publikowanych przez Stowarzyszenie Autorów Polskich. Fragment jej powieści został wykorzystany przez autorów poradnika pisarskiego „Po bandzie, czyli jak napisać potencjalny bestseller”.

W latach 1991-2005 współpracowała stale z miesięcznikiem muzycznym Hi-Fi i Muzyka. Pisała także dla innych branżowych czasopism muzycznych. W sumie ukazała się na łamach prasy ponad setka recenzji, artykułów i felietonów jej autorstwa. Współpracuje także z biznesowym kwartalnikiem „MARKETER +”. Lubi pracę z dziećmi, zarówno zajęcia muzyczne, jak i „uczytelniające”. Mieszka pod Warszawą, gdzie próbuje odnaleźć równowagę i harmonię w pędzie życia. W czym znacząco pomaga jej pisanie, nie tylko książek. Jest członkiem Stowarzyszenia Autorów Polskich.

Aneta Wątor, trener, twórczyni spotkań „Kobieta w biznesie”

W jej kursach i warsztatach uczestniczyło już ponad 1,5 tysiąca osób. Inspiruje do osiągania szczęścia osobistego oraz sukcesów zawodowych metodą małych kroków Kaizen. Jest mówcą motywacyjnym, trenerem. Motywuje pracowników firm i korporacji do zwiększania efektywności metodą Kaizen.

Jest autorką 3-miesięcznego Dziennika Celów Kaizen i 30-dniowego kursu wyznaczania celów metodą Kaizen online – narzędzi, które ułatwiają realizację celów. Stworzyła spotkania „Kobieta w biznesie” które bardzo szybko pokochały przedsiębiorcze Polki: www.kobietawbiznesie.pl, www.anetawator.com

 

Agenda

1. 8.45-9.00 Poranna kawa/ Networking

2. 9.00-9.15 Powitanie gości

3. 9.15-10.00 „Miłość, seks i zdrowie – jak skutecznie mówić o tabu?” – Anna Robak-Reczek, Starsza Specjalistka ds. Brand PR w dziale Brand PR Polpharmy, Marta Gawrylik, Specjalista ds. Brand PR – Polpharma

4. 10.00-10.20 „Czy miłość w korporacji ma sens?” – o romansach książkowych i nie tylko oraz o tym, do czego miłość jest nam potrzebna opowie pisarka Agnieszka Lis.

5. 10.20- 11.00 „Nie innych obowiązkiem, a Twoim jest kochać Ciebie. Jak pokochać siebie metodą małych kroków Kaizen i tym samym ulepszyć relacje z otoczeniem?” – Aneta Wątor, trener, twórczyni spotkań „Kobieta w biznesie”

6. 11.00-11.20 Networking

 

 

 

PR-ranki edycja II – 8 września 2016

Druga edycja PR-ranków już 8 września 2016 roku w Warszawie. Startujemy o godzinie 9.00. Zapraszamy na najbliższe spotkanie podczas którego dowiecie się w jaki sposób efektywnie prowadzić firmowego bloga/vloga, jak wpłynąć na jego poczytność oraz jak dzięki social media usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie. Po zakończonych prezentacjach przewidujemy sesję networkingową, aby uczestnicy mogli się zapoznać i wymienić wizytówkami. Zdajemy sobie sprawę, że „bez porannej kawy nie da rady”, więc wraz z innymi słodkościami będzie ona na Was czekać 🙂

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!

Po co firmie blog?

Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Jak ważne jest wideo w prowadzeniu bloga? Jak sprawić, żeby blog/vlog był popularny? Na te i inne pytanie znajdą Państwo odpowiedź biorąc udział w PR-rankach.

Podstawą, o której należy pamiętać jest to, że na bloga należy mieć pomysł. Powinien być on ciekawy i oryginalny. Bardzo ważna jest również aktualizacja wpisów. Pisanie na każdy temat, w nieregularnych odstępach czasu nie zachęca czytelników do śledzenia postów. Blog firmowy powinien dostarczać merytorycznej wiedzy z danej dziedziny w ciekawy i skondensowany sposób. Warto urozmaicać treść dodając do niego zdjęcia, wykresy, wideo czy infografikę. Niezwykle istotna jest również jakość wpisów, poprawność i jasność przekazu. Czytelnicy, którzy naprawdę dowiedzą się czegoś ciekawego, chętniej wrócą na naszą stronę lub będą stale śledzili wpisy na blogu.

Blog powinien być spójny z wizerunkiem firmy. Dobrze gdyby komponował się ze stroną internetową, należy zatem dobrać odpowiednią grafikę, dodać logo. Istotna jest również promocja. Można zacząć od wpisu na stronie internetowej informującego o nowo powstałym blogu. Nie wolno zapomnieć o mocy jaką posiadają serwisy społecznościowe. W imieniu naszej firmy, na Facebooku, Twitterze itd. powinniśmy zaprosić internautów, którzy obserwują nasze aktywności na bloga. Możemy też skorzystać z narzędzia Google Adwords.

Coraz więcej firm decyduje się zakładać swoje blogi. Postanowiliśmy, że druga edycja #PR-ranków dotyczyć będzie prowadzenia blogów/vlogów, aby rozwiać Wasze wątpliwości dotyczące blogosfery i podpowiedzieć w jaki sposób efektywnie prowadzić bloga/vloga firmowego. PR-ranki adresowane są do pracowników działów komunikacji i PR.

Agenda

8.30-9.00 Poranna kawa/ Networking

9.00-9.15 Powitanie gości (Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication)

9.15-9.45 Wideoblogi w kampanii edukacyjno-integracyjnej skierowanej do pracowników (Barbara Hensel, Sanofi)

9.45-10.15 Jak prowadzić bloga, aby przyciągał odbiorców? (Panel poprowadzą: Magdalena Piegat, Wiceprezes Fundacji STOMAlife oraz Hubert Koszela, konsultant Procontent Communication)

10.15-10.30 Podsumowanie spotkania (Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication)

10.30-11.00 Networking

 

 

PR-ranki CZAS START – 22.06.2016 rok

Pierwsza edycja PR-ranków już 22 czerwca 2016 roku w Warszawie. Startujemy o godzinie 9.00. Zapraszamy na pierwsze spotkanie podczas którego dowiecie się ciekawostek o content-marketingu. Prezentację przygotują Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication oraz Natalia Długosz, Marketing Communications Manager Eastern Europe Honeywell Polska.

Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? Zapomnij o wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację nie wywołującą odzewu. Podczas naszych warsztatów zostaną przedstawione strategie, jak content marketing może odpowiadać na realne potrzeby ludzi. Pokażemy Ci jak wybrać strategię content marketingu tak, aby była efektywna.

Dlaczego content marketing?

Główna różnica pomiędzy tradycyjnymi akcjami marketingowymi a content marketingiem polega na ich czasie oddziaływania oraz możliwości interakcji z klientem. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, które działają krótko, ponieważ tylko w czasie trwania kampanii i są jednokierunkowe, content marketing przynosi efekty długotrwałe. Dobrze przygotowane treści mogą funkcjonować przez wiele
i przynosić efekty i zyski.

Gwarantujemy – będzie ciekawie!

Dzięki warsztatom poznasz narzędzie do tworzenia atrakcyjnego contentu dla użytkownika. Odpowiednia strategia content marketingowa pozwoli Ci wybrać narzędzia, tak aby były spójne z komunikacją Twojej marki w różnych obszarach. Dzięki niej będziesz mógł dostosować kanały komunikacji do danej grupy docelowej.

Nie jest łatwo stworzyć interesujące treści dla odbiorców. W dobie Internetu przesiąkniętego wiadomościami mogą one łatwo zginąć w gąszczu newsów. Dlatego podpowiemy Ci, w jaki sposób stworzyć treści odpowiadające na potrzeby konkretnego odbiorcy. Coraz częściej marki wykorzystują narzędzia do tworzenia contentu np. infografiki, wideo, zdjęcia, audio. Poradzimy Ci w jaki sposób je realizować, aby wyróżniały się na tle innych. Opowiemy  o nowinkach dotyczących narzędzi do dystrybucji treści: email marketingu, Social Media, PR, SEO, Owned Media. Podpowiemy również jakie treści dają największy odzew, jak angażować grupę docelową oraz jak budować społeczność wokół marki. Nie zapomnimy o przykładach i zapoznamy Cię z oryginalnymi i zaskakującymi case studies kampanii z Polski i świata.

Do kogo adresowane są PR-ranki?

Zapraszamy menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za komunikację, PR i zarządzanie marką. Zachęcamy również do udziału właścicieli firm poszukujący nowych środków budowania relacji z klientami oraz wszystkich tych, którzy chcą wziąć udział w dyskusji i podzielić się z nami swoją wiedzą. Jesteśmy otwarci na wasze sugestie i spostrzeżenia.

 

Agenda

1. 8.45-9.00 Poranna kawa/ Networking

2. 9.00-9.30 Prezentacja Iwona Kubicz

3. 9.30-10.00 Przerwa/ Networking

4. 10.00-10.30 Prezentacja Natalia Długosz

5. 10.30-11.00 Networking

Miejsce: Galeria Funky, Warszawa