O nas

Procontent Communication to agencja public relations należąca do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych oraz budowanie wizerunku firmy.

Agencja specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Organizujemy szkolenia biznesowe, medialne oraz CSR.

Procontent oferuje szeroki zakres działań PR oraz działań CSR. Usługi świadczone przez Procontent oparte są na 15-letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego oraz budowaniu marki.

Projekty prowadzone przez Procontent otrzymały nagrody w międzynarodowych konkursach m.in. Effie Awards, Stevie Awards, Magellan Awards, Burke Award, Spotlight Awards.

Oferta

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą

Corporate PR przynosi wymierne korzyści biznesowe, wspierając budowanie i ochronę wizerunku firmy, wzmacniając przewagi konkurencyjne, budując zaufanie wśród pracowników, inwestorów i klientów. Dobrze zaplanowane działania z zakresu PR korporacyjnego pozwalają na wzmocnienie wizerunku firmy i jej wiarygodności..

Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. CSR, Corporate Social Responsibility) to koncepcja, według której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

PR konsumencki umożliwia przekazanie w wiarygodny sposób pełnej informacji o produkcie. Jest źródłem rzeczowych przekazów i buduje zaufanie konsumentów do produktu. Dobrze prowadzony, edukuje odbiorców na temat zalet produktów i wzmacnia potrzebę ich posiadania, pozwala również na zbudowanie wokół produktu społeczności konsumentów

Działania e-PR to nowe możliwości komunikowania się bezpośrednio z odbiorcami. Tworzymy strategie content marketingowe szyte na miarę potrzeb danej firmy. Wiemy i rozumiemy, że w sieci kontent tworzą sami konsumenci, dlatego też stale na nowo adaptujemy się do dynamicznie zmieniających się internetowych trendów.

Celem komunikacji wewnętrznej jest umacnianie poparcia dla planów rozwoju firmy zarówno wśród pracowników wyższego jak i niższego szczebla, motywowanie pracowników do rozwoju, usprawnienie przepływu informacji pomiędzy osobami pracującymi w firmie, umacnianie i budowanie poczucia zadowolenia z faktu bycia pracownikiem firmy.

Budowanie wizerunku pracodawcy (ang. employer branding) to działania firmy mające na celu zbudowanie reputacji firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Inwestowanie w kadry oraz pozyskanie talentów to dziś jedno z podstawowych wyzwań, które stoją przed kadrą zarządzającą polskich przedsiębiorstw.

„Jeśli priorytety Klientów nie są naszymi priorytetami,

nie mamy żadnych priorytetów.”

Roger Dow

CASE STUDIES

Nasze projekty

_PF08921

Kampania „STOMAlife. Odkryj Stomię”

Kampanie

Bez tytułu

Media Relations dla SAXO BANK POLSKA

Kampanie

LOGOPP

Kampania „Płodna Polka” dla Fundacji „Nadzieja dla zdrowia”

Kampanie

chaaa

Kampania „Cha-Ching” dla Prudential

cisnienie

Kampania „Ciśnienie na Życie”

grypa

OGÓLNOPOLSKI PROGRAM ZWALCZANIA GRYPY

plodny

Kampania „Płodny Polak”

jannses

JANSSEN

Zespół

„Kreatywność wymaga odwagi porzucenia pewników.”

Erich Fromm

Szkolenia

PROCONTENT COMMUNICATION ORGANIZUJE SZKOLENIA W KTÓRYCH MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ KAŻDY ZAINTERESOWANY ROZWOJEM BIZNESU, MEDIAMI, PR-EM. CO NAS WYRÓŻNIA? PROFESJONALIZM ORAZ ATRAKCYJNE CENY SZKOLEŃ. Z NAMI TWÓJ SUKCES GWARANTOWANY!

Public relations jest jedną z kluczowych funkcji zarządzania, opartą na szerokim i długofalowym spojrzeniu na komunikację firmy z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Kryzys zdarzyć się może zawsze i wszędzie, dlatego tak bardzo ważna jest umiejętność odnalezienia się w nim i prowadzenia sprawnej komunikacji.

Więcej nt. szkolenia

 

 

Po co firmie blog? Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Jak ważne jest wideo w prowadzeniu bloga? Jak sprawić, żeby blog był popularny? Jakie musi być wideo, żeby zaciekawiło odbiorców? Na te i inne pytanie znajdą Państwo odpowiedź biorąc udział w szkoleniu „Blog + video = biznes?”.

Więcej nt. szkolenia

Szkolenie z tworzenia efektywnych kampanii społecznych o charakterze warsztatowym. Termin 17.05.2016 rok.

Więcej nt. szkolenia

 „Człowiek ma w życiu albo wymówki, albo wyniki”

Jack Canfield

Portfolio

Poznaj nas

Nasze biuro miejści się na ulicy Marszałkowskiej 140/46 w Warszawie

E-mail: procontent@procontent.pl

Telefon: + 48 22 404 98 97

 

Zapytania ofertowe

Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication

E-email: iwonakubicz@procontent.pl

Telefon: 501 162 317

 

 UMÓW SIĘ Z NAMI NA KAWĘ

 

Chętnie Cię poznamy i przy kubku gorącego napoju wspólnie omówimy obszary możliwej współpracy. Wybierz miejsce i termin, a my się dostosujemy.

 

Kontakt

Małgorzata Twardochleb

E-mail: malgorzata.twardochleb@procontent.pl

Telefon: 531 844 962

NAPISZ DO NAS

Social Media