Natalia Skarbek - Procontent Comunication

Natalia Skarbek

SENIOR CONSULTANT

Ukończyła Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalnością Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zdobywała w agencji Havas PR Warsaw, gdzie pracowała przy ogólnopolskich programach edukacyjnych „Mistrzowie Kodowania” oraz „Samsung LABO” dla Samsung Electronics Polska. Ponadto wspierała działania PR sieci sklepów „Żabka Polska” oraz serwisu zakupowego „Milvai”.

W Procontent Communications odpowiedzialna jest za koordynację kampanii Płuca Polski dla Boehringer Ingelheim. Koordynuje również działania Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy. Realizuje kampanię „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty,” której inicjatorem jest Essentiale Forte dla Sanofi Aventis. Jest również odpowiedzialna za komunikację z zakresu chorób rzadkich.Prowadziła komunikację wewnętrzną firmy Nutricia. Koordynowała kampanię Smart Home dla Honeywell Polska. Zajmowała się również promocją cyfryzacji służby zdrowia dla LekSeek Polska.