Procontent Comunication

Blog

Duże przedsiębiorstwa zobligowane do raportowania CSR

Od 1 stycznia 2017 roku na skutek wdrożenia unijnej dyrektywy, spółki giełdowe, banki oraz fundusze inwestycyjne, które zatrudniają ponad 500 osób i mają sumę bilansową powyżej 20 mln EUR lub obroty netto powyżej 40 mln EUR, będą musiały raportować tzw. dane pozafinansowe czyli CSR.

Read More

Przychodzi PR-owiec na rozmowę kwalifikacyjną…

W ostatnich latach agencje PR rosły jak grzyby po deszczu, a na polskich uczelniach powstawały kierunki przygotowujące do zawodu PR-owca. Praca w agencji PR jest marzeniem wielu młodych osób, kobiety chcą być jak Samantha Jones, bohaterka kultowego już serialu Sex and the City. Jednak, aby dostać wymarzony etat trzeba najpierw wysłać CV, a potem cierpliwie czekać na telefon i zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną. Jak budować swój własny wizerunek kandydując do agencji PR?

Read More

Polskie rolnictwo bez szans na arenie międzynarodowej

Posłowie i senatorowie VI kadencji Parlamentu RP najsłabiej ocenili polskie rolnictwo wśród rodzimych sektorów gospodarki mających szansę na sukces na arenie międzynarodowej – wynika z raportu „Parlamentarzyści o wizerunku Polski” opracowanego przez firmę Procontent.

Read More

Polskie firmy potrzebują wsparcia w kontaktach z Chinami

Prawie 80% przedsiębiorców prowadzących wymianę handlową z Chinami potrzebuje wsparcia ze strony instytucji rządowych lub wyspecjalizowanych firm pośredniczących – wynika z badania przeprowadzonego przez Procontent Communication, BigChina.pl oraz CCEBF.

Read More

Współpraca z Państwem Środka szansą na rozwój polskiej gospodarki

80% polskich przedsiębiorców prowadzących wymianę handlową z Chinami uważa, że współpraca z Państwem Środka jest szansą na rozwój polskiej gospodarki – wynika z badania przeprowadzonego przez Procontent Communication, BigChina.pl oraz CCEBF.

Read More

Brakuje serwisów o tematyce zdrowotnej na urządzenia mobilne

Wyniki badania dla najpopularniejszych serwisów i grup serwisów internetowych z kategorii zdrowie i medycyna jednoznacznie wskazują, że największą popularnością cieszą się one wśród internautów pomiędzy 24 a 35 rokiem życia. Są to głównie użytkownicy urządzeń mobilnych. 

Read More

Polacy nie ufają szefom!

W firmach rozpoczął się okres rocznych ewaluacji pracowników, a tymczasem jak pokazują wyniki raportu z ogólnopolskiego  badania opinii „Zaufanie w firmie” przedstawionego przez Procontent Communication  co 4 z nas nie ufa swoim przełożonym. 

Read More

Raport: Politycy przed kamerą

Politycy to prawdziwe „zwierzęta medialne”. Według raportu Procontent Communication, lubią, gdy dziennikarze się nimi interesują i proszą o komentarz. Blisko 65,6% ankietowanych polityków  chciałoby częściej pojawiać się w mediach.

Read More

Firmy ubezpieczeniowe najlepiej dbają o wizerunek

Jak wynika z raportu o postrzeganiu PR, opracowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie agencji Procontent Communication, firmy z branży ubezpieczeniowej najskuteczniej budują swój wizerunek. 

Read More

56% Polaków uważa, że firmy oraz instytucje powinny prowadzić działania PR

Jak wynika z raportu zrealizowanego na zlecenie Procontent Communication, potrzebę budowania wizerunku najlepiej rozumieją osoby z dyplomem uczelni wyższych. Wśród grup zawodowych, które uznają działania komunikacyjne za zbędne przodują pracownicy fizyczni, rolnicy oraz… przedsiębiorcy.

Read More