• Diagnoza postrzegania brandu przez pracowników
  • Ustalenie employer value proposition
  • Opracowanie strategii komunikacji w zakresie employer brandingu
  • Zbudowanie narzędzi wprowadzających pracownika do firmy: pakiet startowy, materiały informacyjne, foldery korporacyjne, przewodniki dla pracowników
  • Budowanie serwisów komunikacji z pracownikami i grupami docelowymi w komunikacji employer branding
  • Budowanie students relations
  • Budowanie znajomości brandu w danej branży

 

Czy employer branding jest potrzebny w Twojej firmie?

  • Masz wrażenie, że Twoja konkurencja rekrutuje bardziej efektywnie, zabierając z rynku najlepszych ludzi?
  • Rzadko do Twojej firmy trafiają najlepsi absolwenci?
  • Czujesz, że Twoi pracownicy tracą zapał i zaangażowanie?
  • Wiesz, że Twoja oferta ma wiele zalet dla potencjalnych pracowników, ale masz poczucie, że nikt o tym nie wie?
  • Twoja firma dobrze wypada w rankingach i konkursach, ale nadal talenty wybierają pracę u konkurencji?
  • Działasz w branży, w której sukces zależy od profesjonalizmu kadr, a trudno Ci zrekrutować odpowiedni zespół?

 

Realizowane przez nas projekty z zakresu Employer Brandingu