e-PR

Działania e-PR to nowe możliwości komunikowania się bezpośrednio z odbiorcami. Wiemy i rozumiemy, że w sieci kontent tworzą sami konsumenci, dlatego też stale na nowo adaptujemy się do dynamicznie zmieniających się internetowych trendów.

Dodatkowo próbując przedstawić skalę i zasięg mediów społecznościowych, nie sposób pominąć użytkowników YouTube, forów internetowych, mikroblogów, serwisów multimedialnych, demotywatorów, komixów czy serwisów mobilnych – to potencjalni lub aktualni konsumenci. To co tworzy media społecznościowe to ich użytkownicy, kanały komunikacji, społeczności i kontent. Obecnie wygrywa komunikacja otwarta, dialog, przejrzystość i wysoka jakość interakcji z konsumentem. Zespół Procontent rozumie, że kampanie prowadzone w sieci wymagają dużego zaangażowania, koordynacji i precyzyjnie zaplanowanego planu działania. Wzrost świadomości marki
i zoptymalizowane działania komunikacyjne pozwalają na docieranie do użytkowników i realizację celu biznesowego, jakim jest wzrost sprzedaży produktów i usług.

Realizowane przez nas projekty z zakresu e-PR

Kongsberg Automotive

Obudź się, póki wirus HVC drzemie

STOMAlife. Odkryj Stomię

Content

Planując działania z obszaru Making a Story staramy się wpisywać markę w szeroki kontekst. Naszym celem jest wychodzenie poza produkt i opowiedzenie historii, stworzenie otoczki, która zainteresuje odbiorców. To, o czym należy zawsze pamiętać opowiadając swoją historię, zespół Procontent zebrał w pięć podstawowych zasad:

  • Wyjdź poza produkt, stwórz dla niego wartość dodaną
  • Bądź stale obecny, po drugiej stronie zawsze ktoś jest
  • Mów prawdę, nikt nie jest doskonały
  • Pamiętaj, że rozmawiasz z konkretnymi osobami, fani to nie grupa docelowa
  • Buduj relację, zamiast obdarowywać prezentami

To czy prowadzona przez nas komunikacja jest skuteczna, możemy zmierzyć po pierwsze, patrząc na dynamikę aktywności – interakcji, w które wchodzą fani z marką, po drugie mierząc przypływ nowych użytkowników angażujących się w dialog na stronie. Facebook dla wielu stał się dziś synonimem internetu, należy jednak pamiętać, że każda branża lub kategoria produktowa ma swoje specyficzne, naturalne dla siebie kanały komunikacji.

Blogs

W ramach zakresu działań zespołu Procontent wyróżnić można obszar współpracy z blogosferą. Media społecznościowe są aktualnie najpopularniejszym sposobem na zaangażowanie odbiorców w komentowanie, wyrażanie opinii i dyskusję nt. firmy, usługi czy produktu. Pomostem, który dziś łączy w sieci producenta z konsumentami są blogerzy i prowadzone przez nich blogi. Odbiorcy mediów społecznościowych w większym stopniu ufają innym użytkownikom, niż standardowym reklamom. Bloger jest kimś zaufanym, kto sprawdził produkt bądź usługę i rzetelnie opisał ją na swoim blogu.

Research

Idea mechanizmu wykorzystywanego przez zespół Procontent polega na zaproszeniu liderów opinii do projektu, którego osią komunikacyjną jest badanie produktu czy usługi i ich marketingowej otoczki. Dzięki temu mechanizmowi oferujemy:

  • Zwiększenie znajomości marki wśród wybranej grupy liderów opinii
  • Zbudowanie jasno określonej tożsamości marki, otwartej na dialog z konsumentami
  • Budowanie zaufania i wiarygodności wśród konsumentów i wybranych liderów opinii.