Corporate PR - Procontent Comunication

Corporate PR

Corporate PR przynosi wymierne korzyści biznesowe, wspierając budowanie i ochronę wizerunku firmy, wzmacniając przewagi konkurencyjne, budując zaufanie wśród pracowników, inwestorów i klientów. Dobrze zaplanowane działania z zakresu PR korporacyjnego pozwalają na wzmocnienie wizerunku firmy i jej wiarygodności. Usługi świadczone przez Procontent Communication w tym zakresie to m.in.: opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej, szkolenia medialne dla kadry zarządzającej, pełnienie funkcji rzecznika prasowego na zlecenie firmy, analiza interesariuszy oraz budowanie efektywnych relacji z różnymi grupami otoczenia.

 

Czy potrzebujesz profesjonalnych usług z zakresu Corporate PR?

  • Chciałbyś zbudować świadomość istnienia marki Twojej firmy?
  • Twoja firma rozpoczyna działania z zakresu B2B i nie wiesz, jak prowadzić dialog ze swoimi odbiorcami i kontrahentami?
  • Zależy Ci, aby firma była postrzegana jako nowoczesna, przyjazna pracownikom, dynamicznie rozwijająca się oraz wnosząca pozytywny wkład w budowanie filozofii zrównoważonego rozwoju i biznesu społecznie odpowiedzialnego?
  • Twoja firma to ważny gracz w regionie, sektorze na rynku, a nikt o tym nie wie?
  • Chciałabyś, aby specjaliści zatrudnieni w Twojej firmie częściej wypowiadali się w mediach jako eksperci?
  • Potrzebujesz firmy, która pomoże Ci przełamać strach przed nowymi mediami?
  • Chciałbyś być na bieżąco z tym, co mówi się o Twojej firmie na łamach mediów?
  • Dysponujesz usługami i produktami, które przy wprowadzeniu na rynek powinny otrzymać wsparcie w postaci programów edukacyjno-informacyjnych?

 

Realizowane przez nas projekty z zakresu Corporate PR

Burda International Polska

Saxo Bank

Odido

DM Banku BPS S.A.

Layher

Da Grasso

Dormax Design

 

Corporate Communication

Public relations jest jedną z kluczowych funkcji zarządzania, opartą na szerokim i długofalowym spojrzeniu na komunikację firmy z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Corporate Communication przynosi wymierne korzyści biznesowe, wspierając budowanie i ochronę wizerunku firmy, wzmacniając przewagi konkurencyjne, budując zaufanie wśród pracowników, inwestorów i klientów. Dobrze zaplanowane działania z zakresu PR korporacyjnego pozwalają na wzmocnienie wizerunku firmy i jej wiarygodności. Usługi świadczone przez Procontent Communication w tym zakresie to m.in.:

  • Audyt komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Opracowywanie strategii komunikacji korporacyjnej firmy
  • Prowadzenie biura prasowego firmy
  • Szkolenia medialne dla kadry menedżerskiej
  • Pełnienie funkcji rzecznika prasowego na zlecenie firmy
  • Możliwość outsourcingu pracowników biura prasowego
  • Media relations
  • Organizacja konferencji prasowych
  • Programy budowania relacji skierowane do interesariuszy organizacji
  • Opracowanie korporacyjnych serwisów internetowych
  • Pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach
  • Community relations

 

Media Relations

Konsultanci Procontent Communication wspierają proces komunikacji firmy z otoczeniem poprzez budowanie stałych relacji z dziennikarzami. Prowadzimy nieustanny dialog ze wszystkimi rodzajami mediów. Pełnimy rolę rzeczników prasowych firmy oraz we współpracy ze znanymi dziennikarzami telewizyjnymi i prasowymi prowadzimy szkolenia z wystąpień przed kamerą na każdym poziomie zaawansowania. W ramach współpracy Procontent świadczy następujące usługi:

  • Planowanie strategiczne, definicja przekazów, budowanie message house
  • Prowadzenie biura prasowego firmy
  • Przygotowanie i organizacja wyjazdów dziennikarzy na miejsce zdarzenia tzw. press tours
  • Organizacja konferencji prasowych oraz wydarzeń specjalnych
  • Monitoring mediów i analizy medialne