Anna Kowalska - Procontent Comunication

Anna Kowalska

MANAGER DS. STRATEGII I ROZWOJU

Specjalizuję się w zagadnieniach związanych z rozwojem brandu, sprzedażą i marketingiem oraz tworzeniem wizerunku marki tzw. business branding. W biznesie od kilkunastu lat. Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów marketingowo-sprzedażowych, współpracując z małymi firmami i korporacjami. Pracowała głównie dla klientów związanych z finansami, technologiami, farmacją, branżą FMCG i mediową. Przez kilka lat partner biznesowy największych grup finansowo-ubezpieczeniowych w Polsce. Pełniła obowiązki planowania i realizacji strategii sprzedaży oraz budowania komunikacji z partnerami biznesowymi. Po stronie agencji reklamowych wspierała budowę wizerunku brandów, koordynowała tworzenie niestandardowych wizji produktu i szukania ciekawych rozwiązań marketingowych. Przeprowadziła projekty m.in. dla takich firm jak: Siemens, Bank Gospodarstwa Krajowego, Kompania Piwowarska S.A., Grupa Eurocash, TVP Biuro Reklamy, Perła – Browary Lubelskie S.A., Angelini Pharma, Krotex, Ursus S.A., Veolia Energia Warszawa S.A.

W Procontent Communication zajmuje się wdrażaniem nowych kierunków biznesowych i strategii komunikacyjnych. Dba o budowanie wizerunku agencji i działania w mediach społecznościowych. Dla wybranych klientów zajmuje się również konsultingiem i media relations.

Absolwentka Historii na Akademii Pomorskiej w Słupsku oraz Zarządzania Kapitałem Ludzkim na Wyższej Uczelni Techniczno – Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie.