Aktualności

Kampania Płuca Polski laureatem tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Stevie Awards

Agencja Procontent Communication prowadząca działania PR dla firmy Boehringer Ingelheim została zwycięzcą międzynarodowego konkursu Stevie Awards. Agencja zdobyła srebro w kategorii healthcare za kampanię Płuca Polski.

Czytaj więcej

Procontent Communication finalistą Platinum PR Awards

Agencja Procontent Communication została finalistą w konkursie Platinum PR Awards. Wyróżnienie to zostało przyznane za działania prowadzone w ramach prozdrowotnej kampanii społecznej – Płuca Polski w kategorii Program Edukacyjny. Organizatorem konkursu jest jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych pism branży marketingowej na świecie – PR News. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 14 września br. w Nowym Jorku.

Czytaj więcej

W Polsce nadal kobieta nie może być lepszym szefem

Tylko 16% Polaków uważa, że to kobiety są lepszymi szefami niż mężczyźni. Wśród mężczyzn jeszcze mniej badanych wskazuje na kobietę jako dobrego przełożonego, bo tylko 12%. Co czwarty respondent mówi, że woli mieć szefa mężczyznę, a nie kobietę – tak wynika z raportu pt. „Czy Polak ufa swojemu pracodawcy?” ogłoszonego przez agencję Procontent Communication.

Czytaj więcej

Czy Polacy ufają swoim pracodawcom?

Jak wynika z raportu pt. „Czy Polak ufa swojemu pracodawcy?” ogłoszonego przez Procontent Communication ponad połowa Polaków (52%) ufa swoim pracodawcom. Tylko 17% badanych przyznaje, że nie darzy swojego szefa zaufaniem. Najczęstszym powodem utraty zaufania do pracodawcy jest brak dostępu do informacji (48% badanych), manipulowanie informacjami lub niemówienie całej prawdy (41% respondentów).

Czytaj więcej

Wejdź w rolę PR-owca – dzień otwarty w agencji public relations

30 maja 2017 roku w Warszawie, agencja Procontent Communication, należąca do międzynarodowej sieci Global Reach PR, organizuje dzień otwarty dla studentów i osób zainteresowanych podjęciem pracy w branży public relations. To niepowtarzalna okazja, by zapoznać się z kulisami pracy specjalistów, a także dowiedzieć się o najważniejszych narzędziach PR.

Czytaj więcej

Wypowiedź: Małgorzata Twardochleb, Procontent Communication

Lokalizacja, promocja, marka – czyli co przyciąga polskiego klienta?

Raport z ogólnopolskiego badania opinii publicznej na temat wizerunku galerii handlowych Polsce

Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Procontent Communication wynika, że najważniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze danego centrum handlowego przez Polaków są: lokalizacja (65 proc.), promocje (62 proc.), a także dostępność ulubionych marek (48 proc.). Co więcej, ponad połowa respondentów (51 proc.) jest przekonanych, że zakaz handlu w niedzielę wpłynie negatywnie na gospodarkę.

Czytaj więcej

Oglądamy w galerii handlowej, ale kupujemy w internecie

Jak wynika z raportu pt. „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Procontent Communication, ponad połowa badanych (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które planuje nabyć w internecie. Rekomendacje znajomych, billboardy oraz reklama w internecie to obecnie najczęstsze źródła, z których dowiadujemy się o promocjach w centrach handlowych.

Czytaj więcej

Kampania „STOMAlife. Odkryj stomię” wyróżniona w plebiscycie “Sukces Roku w Ochronie Zdrowia – Lider Roku 2016 w Ochronie Zdrowia”

Kampania „STOMAlife. Odkryj stomię” została wyróżniona w plebiscycie “Sukces Roku w Ochronie Zdrowia – Liderzy Medycyny 2016” za prowadzoną w ramach niej działalność edukacyjno-szkoleniową. Za jej realizację dla Fundacji STOMAlife odpowiada nasza agencja 🙂

Czytaj więcej

Różne oblicza real time PR – czyli od reagowania kryzysowego do „porwania newsa”

Real-Time PR nie jest pojęciem nowym. Termin ten powstał kilka lat temu w odniesieniu do działań sztabów kryzysowych, które musiały poradzić sobie z szybką eskalacją kryzysów w mediach społecznościowych. Podobnie jednak jak miało to miejsce w przypadku pojawienia się „spin doktorów” i techniki przykrywania niewygodnych dla świata polityki czy biznesu newsów innymi bardziej porywającymi i odwracającymi uwagę opinii publicznej, tak samo real time PR wykształcił nowy sposób podejścia do informacji. PR-owcy zaczęli, nie tyle już szukać nowych pretekstów do stworzenia newsa, oni zaczęli je „porywać”. Tak narodził się newsjacking.

Czytaj więcej