Wpis

Procontent Communication finalistą Platinum PR Awards

Agencja Procontent Communication została finalistą w konkursie Platinum PR Awards. Wyróżnienie to zostało przyznane za działania prowadzone w ramach prozdrowotnej kampanii społecznej – Płuca Polski w kategorii Program Edukacyjny. Organizatorem konkursu jest jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych pism branży marketingowej na świecie – PR News. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 14 września br. w Nowym Jorku.

Do tegorocznej, 13. już edycji konkursu Platinum PR Awards Procontent Communication zgłosił kampanię realizowaną od 2015 roku pod nazwą Płuca Polski. Kampania prowadzona jest dla firmy Boehringer Ingelheim. W uzasadnieniu jury konkursu podkreśliło bardzo dobrze opracowaną strategię oraz skupienie uwagi na trudnym temacie.

Za realizację kampanii ze strony agencji odpowiedzialny jest zespół healthcare oraz konsultant Natalia Zabielska.

„To istotne wyróżnienie dla naszej agencji. Mocno angażujemy się w pracę nad naszymi projektami, ale nie spodziewaliśmy się, że znajdziemy się w gronie finalistów tak prestiżowej nagrody, jak Platinium PR Awards. Niecodziennie zdarza się, że polskie projekty są doceniane za granicą,
a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy dumni, że nasza kampania została zauważona wśród wielu innych projektów z całego świata”
– komentuje Iwona Kubicz, prezes agencji Procontent Communication

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.