Wpis

Szkolenie „Kryzys w firmie. Co zrobić gdy mleko już się rozlało?” już za nami.

28 stycznia w Warszawie odbyło się organizowane przez Procontent Communication szkolenie „Kryzys w firmie. Co zrobić gdy mleko już się rozlało?”. Szkolenie trwało 8 godzin i podzielone było na część praktyczną oraz teoretyczną. W wydarzeniu wzięli udział rzecznicy prasowi dużych firm, specjaliści ds. public relations oraz pracownicy agencji reklamowych.

Plan wczorajszego szkolenia różnił się od tego, który zaplanowaliśmy wcześniej ponieważ przygotowaliśmy niespodziankę dla uczestników. Gościem specjalnym był Pan Sławomir Matczak, który podzielił się z gośćmi swoją wiedzą dotyczącą kryzysu od strony dziennikarza z wieloletnim doświadczeniem.

Wszyscy uczestnicy mieli również możliwość pracy z kamerą. Zadaniem gości było wygłoszenie oświadczenia do kamery oraz wywiad z dziennikarzem. Następnie każde nagranie było szczegółowo analizowane przez naszych ekspertów.

Na szkoleniu nie zabrakło również wykładów teoretycznych. Swoje prelekcje w tej części miały Iwona Kubicz (prezes Procontent Communication) oraz Monika Wincenciak-Ziemba (manager w zespole Corporate PR).

Myślimy już nad kolejnym szkoleniem. Niebawem przekażemy Państwu informacje. Liczymy również na wysoką frekwencję.

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.