Wpis

Procontent Communication podwójnym laureatem Stevie Awards

Agencja otrzymała dwa brązowe wyróżnienia za działania komunikacyjne dotyczące Ogólnopolskiego Programu Edukacji Finansowej Dzieci „Cha-Ching” oraz kampanię społeczną „Płodny Polak” w programie The International Business Stevie Awards.

W tegorocznej edycji konkursu International Business Awards zgłoszono 3,7 tysięcy projektów z ponad 60 krajów.

Program „Cha-Ching”, którego polską wersję i wdrożenie dla towarzystwa ubezpieczeń Prudential przygotowała agencja Procontent Communication, zdobył brązową statuetkę w kategorii “Corporate Social Responsibility”. W uzasadnieniu przyznanej nagrody jury konkursu podkreśliło bardzo dobrze opracowaną strategię oraz skupienie uwagi na naprawdę niszowym temacie. Doceniono cel programu, jakim jest edukacja finansowa najmłodszych, która w przyszłości może przynieść wiele korzyści.

Kampania „Płodny Polak” otrzymała brązowe wyróżnienie w kategorii „Media relations”. Nagrodę uzasadniono dobrym wyborem ambasadorki kampanii Natalii Siwiec oraz interesującym podejściem do tematu niepłodności. Zaznaczono również bardzo dobrze wypracowaną strategię kampanii.

Za realizację obu projektów w Procontent Communication odpowiadała Aleksandra Adrian.

O Stevie Awards

Stevie Awards są przyznawane od 2002 r. firmom i ludziom biznesu z całego świata. Konkurs ma na celu docenienie ich osiągnięć i wkładu na arenie międzynarodowej. Każdego roku do konkursu zgłasza się ponad 10 000 organizacji i osób z ponad sześćdziesięciu krajów. W ocenie każdego z programów wykorzystuje się spostrzeżenia i doświadczenie ponad dwustu sędziów z całego świata. Więcej informacji na temat Stevie Awards można przeczytać na stronie: http://www.stevieawards.com/.

O Ogólnopolskim Programie Edukacji Finansowej Dzieci „Cha-Ching”

Ogólnopolski Program Edukacji Finansowej Dzieci „Cha-Ching” powstał z myślą o kształtowaniu właściwych postaw wobec korzystania z pieniędzy wśród dzieci w wieku 6-12 lat. Edukacja w jego ramach odbywa się z wykorzystaniem animowanych postaci z zespołu „Cha-Ching”, które w krótkich filmach, przybliżają dzieciom cztery najważniejsze funkcje pieniędzy: zarabianie, oszczędzanie, wydawanie i pomaganie. Na bazie filmów powstało 10 gotowych scenariuszy lekcji dla nauczycieli, które uzupełniają zeszyty ćwiczeń dla uczniów oraz gry i aplikacje. Program jest ogólnodostępny i bezpłatny. Jego wszystkie elementy w wersji do pobrania znajdują się na stronie: www.cha-ching.pl.

Program jest realizowany przez Prudential w Polsce (więcej na www.prudential.pl) przy wsparciu jego ambasadorki – Darii Widawskiej oraz Wojciecha Szeląga, a także Fundacji „Zwalcz Nudę” pod patronatami honorowymi: Rzecznika Praw Dziecka, Lubuskiego Kuratora Oświaty, Łódzkiego Kuratora Oświaty, Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty, Opolskiego Kuratora Oświaty, Pomorskiego Kuratora Oświaty, Śląskiego Kuratora Oświaty, Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty, Prezydenta Miasta Gdańska, Prezydenta Miasta Lublina, Prezydenta Miasta Łodzi, Prezydenta Miasta Olsztyna, Prezydenta Miasta Opola, Prezydenta Miasta Poznania, Prezydenta Miasta Torunia oraz Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Wrocławia.

O kampanii „Płodny Polak”

Kampania społeczna „Płodny Polak” to inicjatywa, której celem jest zwrócenie uwagi młodych, nieposiadających jeszcze dzieci mężczyzn, na kwestie związane z rosnącą liczbą zaburzeń płodności wśród Polaków. Odpowiednio wczesna diagnoza wszelkich nieprawidłowości daje szansę na zmianę złych przyzwyczajeń i powstrzymanie negatywnych procesów wpływających na jakość męskiego nasienia, a nawet ich cofnięcie. Organizatorzy kampanii za pośrednictwem mediów oraz akcji bezpłatnych badań nasienia chcą zachęcić mężczyzn do rozpoczęcia pozytywnych praktyk mających wpływ na ich płodność.

Kampania organizowana jest przez Fundację „Nadzieja dla zdrowia” przy wsparciu merytorycznym embriologa klinicznego Piotra Pietrewicza, członka Europejskiego Stowarzyszenia Rozrodu Człowieka i Embriologii (ESHRE) oraz specjalisty ginekologii i położnictwa Grzegorza Mrugacza, dyrektora medycznego Kliniki Leczenia Niepłodności „Bocian”. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Urologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Andrologicznego. Ambasadorką akcji została Natalia Siwiec. Więcej informacji znajduje się na stroniewww.plodnypolak.pl

kontakt

Dane adresowe

ul. Marszałkowska 140/46 w Warszawie
E-mail: procontent@procontent.pl
Telefon: + 48 22 404 98 97

Zapytania ofertowe

E-mail: iwonakubicz@procontent.pl
Telefon: 501 162 317

RODO

Sprawdź, jak przechowujemy i chronimy dane osobowe pod tym linkiem.